Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy város a benne élőkben mutatkozik meg igazán

Absolut Budapest

Absolut StudioFlow #6 / Hashtag - mozgalmak

2018. május 29. - absolut_hu

31562794_1833832533351033_7333616637414735872_n.jpg

Április 24-én az Absolut StudioFlow keretén belül újabb négy vendéggel és az őket moderáló Csalár Bencével töltöttünk el egy kellemes, nevetős, érvelős, információ cserés két órát, ahol a hashtag-mozgalmakról, az ezekhez  köthető új generációs aktivizmusról és az online világban rejlő véleménynyilvánítási lehetőségekről volt szó.  Nagy örömünkre a résztvevők azt is bevállalták, hogy válaszolnak a mi kérdéseinkre is, így mielőtt megérkezne a tegnapi gasztroforradalomról szóló Absolut StudioFlow posztja, megosztjuk veletek Ráskó Eszter, Lovász Laci, Szántó Péter és Farkas Edina Lina meglehetősen frappáns válaszait.

30714858_1816753608392259_8788942520135450624_o.jpg

Ráskó Eszter, humorista és pszichológus

Ezt a pályát szántad magadnak? Tudatos döntés volt, vagy a véletlen sodort ide?

Gyerekkorom óta három témakör érdekelt, a humor, a pszichológia és a szőrös állatok. Azt hiszem egyiket sem sikerült kinőni. Ha a tudatosságnak az a definíciója, hogy jobban szeretek azzal foglalkozni, ami érdekel, akkor igen. Ugyanezért nem lettem testépítő. Pedig ott is vannak szőrös állatok…

Mi az, ami a legjobban inspirál a munkád során?

A flow élmény, amit az olyan feladatokból nyerek, amiben érzem, hogy van kompetenciám.

Mi adja az Instagram oldalad esszenciáját?

Teljesen átlagos oldal, sok macska kontenttel és pucér fickós insta storykkal a backstageből.

Legtöbbet használt hashtag: #dumaszinhaz #showderklub

A hashtag, amitől a falnak mész: #nincsilyen

Milyen a kapcsolatod Budapesttel?

Eleinte nagyon intim volt, de aztán kiderült, hogy másokkal is találkozgat, azóta lazult köztünk a kötelék. Azóta inkább csak használjuk egymást.

Mi a 3 kedvenc budapesti helyed, és miért?

Rudas fürdő, Gellért fürdő, Király fürdő.

Ha kívánhatnál valamit Budapestnek, mi lenne az?

Sokkal több bicikliutat és sokkal jobb fej taxisokat és kerékpárosokat.

  30726840_1819766291424324_5173736713071099904_o.jpg

Lovász Laci, Lakástalkshow – műsorvezető és producer

Ezt a pályát szántad magadnak?

Ezt a pályát szántam magamnak, csak nem tudtam, hogy ilyen lesz. Nem is tudhattam. De amiért szerettem volna ezt a pályát, azt megkaptam. Sok mást is, sok olyat is, amit nem is szerettem volna, de azokkal együtt mégiscsak több az egész, így én is.

Mi az, ami a legjobban inspirál a munkád során?

Amikor más embereken látom, hogy amit létrehoztunk, annak hatása van, és hisznek velem együtt az ötletemben, amit megvalósítunk.

Mi adja az Instagram oldalad esszenciáját?

Kísérletezem azzal, hogyan lehet képeket fényelni. Szeretek azzal játszani, hogy milyenné válnak a fények, milyenné válok én a képeken, ha durván játszom a szűrőkkel, színekkel. Vállalom, ha olyan emelődik ki, ami nem előnyös, de része a valóságnak.

Legtöbbet használt hashtag: Egy hashtaget max. kétszer használok. (mosolyog)

A hashtag, amitől a falnak mész: Nincs ilyen.

Milyen a kapcsolatod Budapesttel?

Szeretem Budapestet.

Mi a 3 kedvenc budapesti helyed, és miért?

  1. Az otthonom legelső helyen, ezen nincs mit magyarázni. (mosolyog)
  2. A Duna bárhol, mert jó végignézni a vízen, ahogy keresztül hömpölyög a városon, plusz a két hosszú part miatt az érzésem, hogy az egész várost egyben látom.
  3. Andrássy út, mert olyan házak vannak ott, amikből szívesen vennék egyet.

Ha kívánhatnál valamit Budapestnek, mi lenne az?

Azt kívánom, hogy olyan emberek lakják, amilyenek Lánchidakat, Andrássy úti palotákat tudnak építeni, meg olyanok, akik képesek elfogadni egymást, akármilyenek is legyenek.

 30742074_1820546558012964_2641937179516862464_o.jpg

Szántó Péter, digitális üzletfejlesztő és youtuber

Ezt a pályát szántad magadnak?

Igenis meg nemis. Illetve nem tudom. Nehéz megfogni, hogy mi is az én „pályám”. Mindig is tudtam, hogy emberekkel szeretnék foglalkozni és hogy alkotni szeretek, ez pedig lehetőleg valami jó élménnyel társuljon. Plusz amúgy egy lightosabb geek vagyok. Szóval ha ezeket összepakoljuk, a digitális marketingnél, startupoknál és manapság a divatos influencereknél kötünk ki. És én valami ilyesmivel is foglalkozom. De néha még a barátaim sem tudják megmondani, hogy mivel. És ez nem is baj. Másrészről abban is biztos vagyok, hogy nem a mai „munkámból” megyek nyugdíjba és a világ-, és kedvem változásával fog a munkám is alakulni.

Mi az, ami a legjobban inspirál a munkád során?

A jó beszélgetések, és ha látom, hogy valaminek haszna van. Legyen szó egy prezentációs tréningről vagy egy jól sikerült marketingkampányról, akkor kanyarodik mosolyra a szám, ha látom, hogy értéket teremtettünk.

Mi adja az Instagram oldalad esszenciáját?

Az életem. Elég tudatosan posztolok. Heti 5 idézet, hétköznap reggel, és 5 életkép, éppen ami történik velem. Ezekhez pedig mini bejegyzéseket is írok. Kedvenc kommenteim, hogy valamiben hogy segít a profilom vagy hogy kár hogy csak most talált rá.

Legtöbbet használt hashtag: #��

A hashtag, amitől a falnak mész: #yolo

Milyen a kapcsolatod Budapesttel

Budapesten születtem és nőttem fel. Imádom! Nem véletlen, hogy itt élek, hiszen élhetnék bárhol a világban, de mégis emelett döntöttem, ugyanis szerintem ez egy arbitrázs. Az árak még viszonylag alacsonyak – bár mostanában gyorsabb ütemben emelkednek – és az életszínvonal elég magas lehet, ha nemzetközi szinten kereshetsz. És szerencsére sokat utazhatok. Ezeket a vlogomban meg is örökítem.

Mi a 3 kedvenc budapesti helyed, és miért?

  1. Madal
  2. SpringDay
  3. bárhol a barátokkal

Ha kívánhatnál valamit Budapestnek, mi lenne az?

Tengerpart, mint Barcelona vagy Manhattan Beach. 

30706988_236489473758807_8981131569731585042_n.jpg 

Farkas Edina Lina, újságíró

Ezt a pályát szántad magadnak?
Finoman szólva is dacos tini voltam, úgy en bloc rühelltem az egész világot és ezt nem is igazán titkoltam, ahogy az sem foglalkoztatott különösebben, mi leszek majd 5-10 év múlva. Kellett pár év és kerülőút – ezek egyébként egytől egyig fontos tapasztalások voltak -, míg elkezdtem kapizsgálni, ki is vagyok én, és hogy mi az, amivel igazán szeretnék foglalkozni.

Mi az, ami a legjobban inspirál a munkád során?
Nem tudom, hogy honnan táplálkozik a kíváncsiságom, de rendesen el vagyok látva vele, sokszor azon kapom magam, hogy mindent és mindenkit megfigyelek. Elég érzékenyek a radarjaim, így szinte bármi adhat ötletet: egy arc a buszon, egy látogatás a szülővárosomban, egy közéleti vagy kulturális aktualitás, egy hír, egy film, egy könyv, egy random beszélgetés idegenekkel, tényleg széles a skála.

Mi adja az Instagram oldalad esszenciáját?

Ezen még nem nagyon gondolkodtam, de szerintem elég önazonos.

Legtöbbet használt hashtag: A privát Instagram oldalamon nem igazán használok, ha mégis, akkor azok a munkámmal kapcsolatosak. Az interview, a riport és az article hashtagek valószínűleg gyakoriak lehetnek az oldalamon.

A hashtag, amitől a falnak mész: Nem tudok egy hashtagtől kiakadni, annál az ingerküszöböm jóval magasabban van. (nevet)

Milyen a kapcsolatod Budapesttel?

Furcsa, mert olyan mintha mindig itt éltem volna, pedig csak 18 éves korom után jöttem Budapestre. Az elmúlt évek alatt számos kerületében éltem, így ismerem egy csomó arcát. Élhető, sokszínű városnak tartom, a mai napig csinálom azt, hogy miközben A-ból B-be megyek, átváltok turistába és jól megnézem magamnak az épületeket, az embereket, felfedezek új helyeket.

Mi a 3 kedvenc budapesti helyed, és miért?

Imádom a Duna partról vagy a Széchenyi lánchídról nézni az éjszakai Budapestet, szeretem a Kálvin tér környékét, a belváros nem legfelkapottabb éjszakai helyeit, Buda zegzugos utcáit és a nyolcadik kerületben is akadnak kedvenc helyeim. Ebben a jó időben sok időt töltök a zuglói kertemben olvasással, napozással, jó néha a belvárostól egy kicsit távol lenni.

Ha kívánhatnál valamit Budapestnek, mi lenne az?

Szerintem Budapest jól van, inkább a hátrahagyott, vidéki településekkel kapcsolatban lennének kívánságaim.

Csoport fotó: Bognár Bogi

süti beállítások módosítása