Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy város a benne élőkben mutatkozik meg igazán

Absolut Budapest

Absolut StudioFlow #13 / Tudatosság az új évben

2019. április 18. - absolut_hu

52708563_2247798791954403_9088553026318237696_o.jpg

Az Absolut StudioFlow egy nagyon fontos témával kezdte az új évet Csalár Bence vezetésével. Manapság nagyon sok szó esik a tudatosságról. A mai világban rengeteg információ ér minket nap, mint nap, és könnyen szétforgácsolódik a figyelmünk, és jómagunk is. Ez különösen érvényes lehet azokra az emberekre, akiknek kreatív szakmájuk van. Hogy lehet folyamatosan topon lenni, egyáltalá lehet-e, miért fontosak a keretek, és hogy érjük el legkönnyebben a céljainkat? A beszélgetés vendégei mind ismert emberek, akik ezen az estén megosztották velünk azt, hogy ők hogy állnak a tudatossághoz. Sőt, Iszak Eszti és Zahorán Bertold válaszolt kérdéseinkre is, így ezáltal kicsit jobban beleláthattok személyes világukba.

Jöjjenek a kérdések és válaszok!

eszti.jpg

 

Iszak Eszti

Hogy érezted magad a beszélgetésen, volt-e valami, amiben a többiek inspiráltak, elgondolkodtattak, motivációt adtak az új évre?

Szeretem ezeket az alkalmakat, mert ilyenkor több szempontból is átbeszélhetjük, megbeszélhetjük, hogy kinek milyen gondjai vannak. Nekem például sokkal tudatosabbnak kell lennem, de jó tudni, hogy ezzel nem csak én vagyok így. Ezt a tudatos gondolkodásmódot úgy érzem, hogy nekem mindenképp szem előtt kell tartanom az új évben.

Általában mi az, ami folyamatosan motivál, mi segít át a nehézségeken?

Mostanában leginkább az, hogy megbeszélem másokkal is, hogy milyen falakba ütközöm, milyen nehézségeim vannak a hétköznapjaimban. Ezáltal egymást támogatva tudunk túljutni ezek a pontokon. Ezen kívül az, hogy igyekszem inspiráló embereket hallgatni, nézni, olvasni, akár motivációs könyvek formájában. Ezek azok, amik ilyenkor segíteni szoktak.

Mit találasz a legizgalmasabbnak a saját szakmádban? Mit ad számodra?

Legizgalmasabb talán az, hogy rengeteg új embert ismerhetek meg nap mint nap, beleláthatok kicsit az életükbe, a szakmájukba. Nagyon sok új dolgot kipróbálhatok, rengeteg helyre eljuthatok. Kicsit olyan, mintha több életet élhetnék egyszerre, úgyhogy ezt szeretem benne a legjobban. (nevet)

Mi a legnagyobb tévhit veled kapcsolatban? És mi az, amit az emberek általában a legjobban értékelnek benned?

Általában, amit a legjobban értékelnek bennem, az a nyitottság, így bárkivel szívesen beszélgetek. A legnagyobb tévhit velem kapcsolatban pont ennek az ellenkezője, hogy zárkózott vagyok meg távolságtartó, és általában, amikor belekerülök egy társaságba, vagy megismerkedem valakivel, akkor el is mondják, hogy sokkal zárkózottabnak gondoltak.

iszakeszti.jpg

Iszak Eszti az Absolut Studio Flow beszélgetésen a Hadikban

Mik a legfontosabb céljaid 2019-re?

Hogy tudatosabb tudjak lenni, jobban összeszedjem a gondolataimat, illetve, hogy jobban beosszam az időmet. Ez nehezebben megy, sokszor szétforgácsolódom, illetve könnyű elterelni a figyelmemet. Ezenkívül az, hogy egy másik vállalkozásomat is megvalósítsam, ami már nagyon régóta foglalkoztat. Ezzel kapcsolatban nem olyan rég, már meg is tettem az első lépéseket.

Mi az, ami általában feltölt?

A zenehallgatás, az nagyon! A napfény, így a tavaszt különösen nagyon vártam! Ezeken kívül az, hogy ha a szeretteimmel vagyok és beszélgethetünk, új élményeket gyűjthetünk.

Mit szeretsz Budapestben?

Vannak kifejezettem kedvenc helyeim Budapesten, de azt szeretem benne, hogy nyugodt és biztonságos. Vannak olyanok, akik ezt cáfolják vagy megkérdőjelezik, de ők valószínűleg nem jártak még Dél-Amerikában. (nevet) Ezen kívül azt, hogy vannak elképesztően gyönyörű részei, például a Duna part, a Bazilika, a Hősök tere, az Andrássy út, illetve azt, hogy rengeteg programot lehet szervezni. Szeretem a reggelizőhelyeket is, például a Brióst, az az egyik kedvenc helyem, illetve a saját kis Showroomunk, a Szerb utcában, mert a környék is gyönyörű, jó hangulata van!

51145017_421488281925591_6342636522516250624_o.jpg

Zahorán Bertold

Hogy érezted magad a beszélgetésen, volt-e valami, amiben a többiek inspiráltak, elgondolkodtattak, motivációt adtak az új évre?

Abszolút pozitív hatással volt rám az esemény. Mindig jó másokat is meghallgatni, és személy szerint nekem az is sokat segít, mikor én is tudok beszélni céljaimról, terveimről, így ezáltal is érzek bizonyítási vágyat, hogy ezekről ne csak beszéljek, hanem meg is valósítsam.

Általában mi az, ami folyamatosan motivál, mi segít át a nehézségeken?

Az új célok és lehetőségek kutatása motivál igazán, amivel jobbá tudom tenni mások és a saját életemet is. Személy szerint szeretem a rizikósabb helyzetek, amik segítenek jobban átgondolni a dolgokat, és ezek megoldása segít át a nehézségeken.

Mit találasz a legizgalmasabbnak a saját szakmádban? Mit ad számodra?

A változatosság és kiszámíthatatlanság; ez az, ami vonz, ami mozgat.

beetold.jpg

Zahorán Bertold az Absolut Studio Flow beszélgetésen a Hadikban

Mi a legnagyobb tévhit veled kapcsolatban? És mi az, amit az emberek általában a legjobban értékelnek benned?

A modell jellemző nagyon általános itthon, mindenkinre ráhúzzak ezt a “jóképű, de üres” jelzőt. Mindig örülök az ilyen és az ehhez hasonló lehetőségeknek, hiszen itt meg tudom mutatni az igazi arcom.

Mik a legfontosabb céljaid 2019-re?

Az üzleti világban megvetni a lábam.

Mi az, ami általában feltölt?

Család, barátok, kirándulás.

Mit szeretsz Budapestben?

Mit nem? (nevet)

Mi a kedvenc három helyed, és miért?

Az otthonom. Mezőberényben nagy a nyugalom, és mindig elgondolkodtatt, hogy honnan indultam, és ez segít magamhoz hű maradni. A Dunapart és a mellette lévő éttermek, kávézók, bármikor jó egy kicsit leülni vagy sétálni és átértékelni, milyen szép és különleges városban élünk. A harmadik pedig a lakásom vagy az irodám, ahol az ötleteimet ki tudom dolgozni, és megtenni mindent annak érdekében, hogy ezeket meg tudjam valósítani.

 

 

süti beállítások módosítása