Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy város a benne élőkben mutatkozik meg igazán

Absolut Budapest

Quinine Mule by Kormos Richárd Rico

2018. augusztus 02. - absolut_hu

 

dsc00160.jpg

Ennek a koktélnak az alapja a Moscow Mule. Rico azonban most nem kész gyömbérsört használt az italhoz, hanem maga állította elő azt. Stílusosan egy réz bögrében, úgynevezett mugban tálalta az italt.

Saját szavaival:

Nagyon sok olyan gép van a bárban vagy a konyhában, ami végtelen lehetőségeket ad a kreativitás megéléséhez, úgyhogy ebben az italban igyekeztem ezeket bemutatni és használni. Sous vide-áltam, gyümölcsprést használtam a friss gyömbérléhez, és a szénsavasító gépet is bevetettem.

dsc00164.jpg 

Összetevők:

5 cl Absolut Elyx

Sous vide-álás során készített gyümölcslé - 200ml bodzás tonik, 20 szem kávébab, 30 szem ribizli, 150g uborka, 100g grapefruit gyümölcshús, 10g torma, 20g nádcukor

friss gyömbérlé

Elkészítése:

Levákumozunk 200ml bodzás tonikot, 20 szem kávébabbal, 30 szem ribizlivel, 150g uborkával, 100g grapefruit gyümölcshússal, 10g tormával, 20g nádcukorral, majd a sous vide gépben egy órán keresztül 62 fokon pihentetjük. A folyadékot, amit kapunk belőle, beleszűrjük a szénsavasító gépbe és 15ml friss gyömbérlével szénsavasítjuk, ezzel helyettesítve az eredeti receptből mind a gyömbér sört, mind a lime-ot. 5 cl Absolut Elyx-et öntünk egy réz bögrébe, és felhúzzuk a kész gyümölcslével. Ribizlivel, dehidratált lime karikákkal, kávészemekkel, ehető virággal és torma peellel díszítjük.

süti beállítások módosítása