Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy város a benne élőkben mutatkozik meg igazán

Absolut Budapest

Sea Breeze by Mátravölgyi Vivien

2016. július 29. - absolut_hu

logozott.png

A Sea Breeze eredete a 20-as évekre vezethető vissza, igazi klasszikus ital, ami eredetileg áfonyát és grapfruitot tartalmaz. Van egy hawaii verziója is, természetesen ananásszal. Vivi most a saját verzióját készítette el nekünk, de figyelt rá, hogy a koktélra jellemző rétegződés is megmaradjon.

Saját szavaival:

Ez egy könnyed nyáresti koktél, amit akár a tengerparton ücsörögve is ihatunk. Az eredeti receptet egy kicsit átvariáltam, és plusz összetevőkkel alkottam meg. A vodka és a friss grapefruit adott volt és maradt is, viszont az áfonyalevet kihagytam, és más összetevőkkel hangsúlyoztam a gyümölcsösségét. Így került bele a cseresznyelikőr, a tetejére pedig egy 2 évig érlelt portói, édes bor.

Nézd meg hogy készíti Vivi a Sea Breeze-t!

logozott_02.png

Hozzávalók:

4cl Absolut Blue

0.75 Luxardo Maraschino

4cl grapefruitlé

2cl citromlé

1,5cl cukorszirup

1 öntés cherry bitter

top szóda

3cl Grahams porto

 

Elkészítése:

Az összetevőket a Grahamsen kívül shakeljük, dirty pourral a pohárba töltjük, és a végén rétegezve beleöntjük a Grahamset. Szárított grapefruit héjjal díszítjük.

 

süti beállítások módosítása