Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy város a benne élőkben mutatkozik meg igazán

Absolut Budapest

Budapest by Soós Berci

2015. október 10. - absolut_hu

Soós Berci saját szavaival:

Olyasmi dolgokat kerestem, ami abszolút Budapest, azaz jellemző a fővárosunkra, esetleg megragadja az esszenciáját. Ilyenek például az élet a hidakon, a villamoson, a Deák térnél. A fotók analóg technikával, azaz filmre készültek, hogy még nyersebben, utólagos korrekciók nélküli "natúr" valóságában kapjuk vissza a város hangulatát. Azért is választottam a filmet, mert nekem is egy személyes újra-felfedezés, tanulás volt, képmennyiségben korlátozottabb -bár így is elment 30 tekercs-, azaz egy amolyan élmény-kihívás.

 

 

foto_gyartasra17_84x59.jpeg

Aranyló naplemente, elegancia, egy fontos esemény, Fővám tér.

Nézd meg a többi képet is!

foto_gyartasra15_84x59.jpeg

 Ismét hídon: nyugalom panorámával.

foto_gyartasra22_2.jpeg

 Trendi várakozás a 47-es megállójában.

foto_gyartasra11_84x59.jpeg

 Idei nyári stílus és hangulat.

süti beállítások módosítása