Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy város a benne élőkben mutatkozik meg igazán

Absolut Budapest

Budapest by Talabér Géza

2015. augusztus 27. - absolut_hu

Less bell a budapesti éjszakába Géza képein keresztül!

geza_sajat_logoval_02.png

Érdekel a többi kép is?

geza_sajat_logoval_01.png

geza_sajat_logoval.png

geza_sajat_logoval_03.png

Talabér Géza saját szavaival:

“Fekete-fehér kontrasztos "ropogós" képeket készítettem, ettől lesznek igazán gézásak, és mindegyiket megfirkáltam, hogy ne legyenek felismerhetőek a személyek, akik a képeken szerepelnek. Ezt persze az Absolut Vodka színeivel tettem, hogy visszaköszönjön a brand színvilága. Nem mondhatni, hogy koncepció szerint válogattam ki a fotókat. Ösztönlény vagyok, általában érzés alapján döntök. Ez amúgy is spontán műfaj. És hogy mik vannak a képeken? Kiragadott pillanatok. Még az sem biztos, hogy bármit is kötnék hozzájuk. Beszéljenek magukért.”

 

süti beállítások módosítása