Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy város a benne élőkben mutatkozik meg igazán

Absolut Budapest

Budapest by KoPé

2015. július 22. - absolut_hu

Kovács ‘KoPé’ Péter az Absolut Budapest kampány számára készített fotóin Budapest jellegzetes helyszínei jelennek meg nagyon nem szokványos módon. Hogy mi is ihlette ezeket a képeket?
KoPét gyerekkora óta érdekli a csillagászat és az űr. Amikor gyerekkorában beteg volt, és lexikonokat böngészett, mindig ezeket a részeket olvasta a legtöbbet.

KoPé saját szavaival:


Bolygókat, csillagképeket rajzoltam. Talán ezért is szeretem annyira azokat a filmeket, amik az űrben játszódnak. A városi fényektől sajnos túl sok csillagot nem látni, ezért többször elképzeltem már, hogy milyen lenne a csupasz budapesti éjszakai égen a sok csillag és az északi fény, egy meteor (ahogy elég zuhanás közben), vagy néhány közelebbi bolygó látványa.

screen_shot_2015-07-23_at_07_16_35.png

screen_shot_2015-07-23_at_07_17_33.png

süti beállítások módosítása