Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy város a benne élőkben mutatkozik meg igazán

Absolut StudioFlow #2 / A magyar divat jelene és jövője beszámoló

2017. november 22. Hadik

2017. december 11. - absolut_hu

studioflow_02_01.jpg

Manapság több helyről is hallani, hogy a magyar divat felkerült a világtérképre. Ez leginkább azoknak a divattervezőknek köszönhető, akik az elmúlt 8-10 évben nőtték ki magukat. Ők az „új generáció”, akik nemzetközi szintű kollekcióikkal és kampányaikkal újfajta gondolkodást generáltak a magyar divatéletben. Ennek köszönhető többek között, hogy ma már vannak itthon is olyan magas színvonalú divatbemutatók, mint más európai nagyvárosokban. A sikersztorik ellenére viszont még mindig csak nagyon elenyésző százaléknak adódik a lehetőség, legtöbbször kockázati vagy úgynevezett angel befektetők segítségével, hogy nemzetközi piacra lépjen, és professzionális szinten működjön. Mégis egyre többen vágnak bele a kalandba. A beszélgetésen három olyan vendég boncolgatta a témát, akik különböző aspektusokból látják a jelenlegi helyzetet, és tudnak következetetni a jövőbeli lehetőségekre. Jöjjön egy kivonat a beszélgetésből, amit Csalár Bence moderált.

A szereplők:

Cakó Kinga, designer 2013-ban úgy alapította meg saját márkáját a CAKÓ-t, hogy már bőven volt tapasztalata a divat területén; stylistként dolgozott TV műsorokban, magazinoknál és több külföldi márkánál. A firenzei Institute Fashion Design & Marketing és a londoni College of Art & Design-t is megjárt divattervező azt állítja, hogy a szakma iránti szenvedély és a tudatosság elengedhetetlen, ha valaki sikereket szeretne elérni.

Kárpáti Krisztina, PR menedzser, viselkedés biológusként végzett az Állatorvosi Egyetemen, és jó 8 évig kutatott, oktatott. Ezután beiratkozott egy stylist képzésre, és annak elvégzése után nemsokkal kedzett el divat PR-ral foglalkozni, most már lassan 10 éve. Olyan nevekkel dolgozott együtt, mint Anh Tuan vagy a Use Unused, jelenleg a TOMS hazai PR menedzsere. Mellette ír a Design.hu számára és tanít a Mod’Artban.

Zanin Éva, társadalomtörténész, fő kutatási területe a divat politikája. Női jogi aktivista, a nők munkaerőpiaci, gazdasági, szociális esélyegyenlőségével specializálódott. Számos oldalon publikál, valamint oktatója a KREA Kortárs Művészeti Iskolának. Két éve nem foglalkozik aktívan a divattal, előtte közel 10 évig divatkritikusként volt jelen a magyar divatéletben.

Ezek voltak a beszélgetés legizgalmasabb pillanatai szerintünk.

Tovább

Életünk lapjai - Interjú Baglyas Erikával, a DOT for You alapítójával

baglyaserika_logozott.jpg

Minden kornak megvannak a sajátosságai, előnyei és hátrányai. Egyre nagyobb az igény, hogy jelenlegi rohanó világunkban megtaláljuk a balanszt. Erre hivatott a slow life, ami valójában egyfajta életstílus. Ennek egyik fontos eleme pedig a mindfulness, ami a pillanat átélésére próbál tanítani minket. Az írás, mint kreatív tevékenység is lehet ennek a része. Ahhoz viszont, hogy ez igazi élménnyé válhasson, sokat segíthet egy szép notesz vagy napló. A DOT for You márka ezt az élményt szeretné megadni. A háttérben meglapuló sztori miatt viszont sokkal több, mint egy átlagos dizájn márkáé, hiszen jelen esetben a történet főszereplője egy képzőművész, aki ebben a médiumban találta meg azt a lehetőséget, hogy úgy alkothasson, hogy közben felépít egy sikeres üzletet is. Baglyas Erikával beszélgettünk. 

Annak idején építészmérnöknek készültél. Hogy lett ebből képzőművészet?

Pécsett a Pollack Mihály Műszaki Főiskolán kezdtem a tanulmányaimat, és a mai napig azt gondolom, hogy jó választás volt kipróbálni, mert közben rájöttem, hogy mit nem szeretnék csinálni.

Voltak ezzel az elején nagy terveid?

Egyáltalán nem. Nagyon egyszerű az oka, hogy miért mentem oda; jó voltam matekból, és mivel emellett még a művészet is érdekelt, úgy gondolták a szüleim, hogy építésznek kellene lennem. Hamar kiderült, hogy mégsem, viszont a képalkotást és minden ehhez kapcsolódó folyamatot nagyon élveztem, így átjelentkeztem a PTE művészeti karára.

Pécs amellett, hogy híres egyetemi város, ott művészetet is könnyen szív magába az ember. Te hogy élted meg az egyetemi éveket?

Nagyon inspiráló volt Pécsett élni. Szívesen emlékszem vissza erre az időszakra. Eleve nagyon fontos életszakaszomhoz kapcsolódik, magánéletileg és szakmailag is. Meghatározó volt az ottani művészeti felhozatal, a tanárok, a kollégák. Ugyanakkor időnként ugyanolyan jó valamitől eltávolodni, mint benne lenni.

Hogy jellemeznéd a saját művészetedet? Mik érdekelnek, mozgatnak?

Bár jelenleg kevés időm jut a képzőművészetre, de azt gondolom, ha egyszer művész vagy, nem tudsz eltávolodni ettől, mindig benne élsz, ez az életed. Az egész gondolkodásomat ez az attitűd határozza meg. Saját magamat konceptuális művészként tudnám bekategorizálni, épp amiatt, mert ebben érzem a legtöbb szabadságot, mert ez az, ami nem szorít semmiféle korlátok közé. Az eddigi pályafutásom során mindig egy adott tartalomhoz kerestem formát, és emiatt számtalan művészeti médiumban dolgoztam. Sokféle technikát kipróbáltam, nagyon érdekel, hogy lehet valamit úgy határok között mozgatni, hogy közben túllép a saját keretbe szabott lehetőségein; például hogyan lehet egy videó vagy installáció médiumából és egy kétdimenziós képből olyan jelentésszövetet létrehozni, amit egyik sem tudna pusztán önmagától.

A DOT for You-ba hogy tudtad ezt a gondolkodásmódot átemelni?

Úgy érzem, hogy itt is van egyfajta komplexitás; funkcionális tárgyakat hozunk létre, amik olyan egyszerűen meghatározhatóak, hogy úgy hívjuk őket, hogy füzet és notesz. Azt a tartalmi minőséget, amit egy műalkotásban szeretünk, ebbe nehéz belevinni, viszont azt a minőséget, ami emögött a gondolkodás mögött van, bele tudjuk építeni a termékekbe, és ettől különlegesebbek is lesznek, mint a sorozatgyártott, közízlést kiszolgáló tárgyak.  

Érdekel, hogy mitől lesz egy notesz művészeti alkotás?

Tovább

Thai Russian by Pap Márk

dsc04288.jpg

A White Russian az egyik legismertebb koktél a világon, és talán az egyik legbizarabb is, ha arra gondoltunk, hogy tejjel is készülhet. Pap Márk a thai konyha iránti rajongásának adott hangot, amikor elkészítette nekünk saját verzióját.

 

Saját szavaival:

Ha valaki imádja a White Russiant, de kíváncsi egy kis csavarra, annak ez a nagyon könnyen érthető verzió igazi befutó lesz, populáris ízvilágának köszönhetően. Nem utolsósorban pedig a kókuszvíz egészséges hatását is kiélvezheti.

Nézd meg hogy készül a White Russian thai verziója!

Tovább

Bátraké az erő - Interjú Pap Márkkal

dsc04397-2.jpg

Pap Márk körülbelül hét évvel ezelőtt pattant fel arra az új bartender hullámra, ami valószínűleg örökre megváltoztatta az itthoni bárkultúrát. Végre Budapesten is túlléphetünk a longdrinkek és a „Kispiros” shotok unalmán, és ahogy az ételek, úgy az italok terén is eddig soha nem érzékelt ízekhez juthatunk a belváros hangulatos bárjaiban. Márk csakúgy, ahogy a legtöbb kiemelkedő bartender a Boutiq’barban lett beoltva azzal a tudásszomjjal és őszinte lelkesedéssel, ami mindenképpen szükséges ahhoz, hogy valaki jó legyen ebben a szakmában. Érdeklődése viszont nemcsak a koktélok világára korlátozódik, sok éve aktívan zenél, bunyózik, most pedig kaszkadőrnek tanul. Valószínűleg ez az a lendület az, ami a bárpult mögött sem hagyja nyugodni egy pillanatra sem, hanem folyamatosan hajtja előre, hogy minél jobb, izgalmasabb italokat készítsen. A lenti interjúban szóba kerül, hogy kebelezte be a bartender világ, illetve, hogy mi az, ami miatt mégiscsak részt vett a YELLOW beindítását, amikor már éppen búcsúzni készült a bárpulttól.

Azt általában lehet tudni, hogy valaki miért kezd el vendéglátózni, de mi az, ami miatt a pult mögött is marad? A Te esetedben ez hogy történt?

A középiskola után elég sok minden érdekelt, főleg a rajzzal kapcsolatos dolgok, mint például a tetoválás vagy a grafika, így el is kezdtem az iskolát, rajztanárnak készültem. Már akkor is zenéltem, és az akkori énekesünkkel elmentem az Ötkertbe a nyári szezonra dolgozni. Persze akkor 19-20 éves fejjel még nem gondoltam, hogy bartender akarok lenni, de ahogy teltek múltak a hónapok, megláttam a fejlődési lehetőségeket. Mivel már gyereként is éjszaki bagoly voltam, pont feküdt ez a munka, az meg különösen tetszett, hogy a bulizás, italkészítés mellett még pénzt is keresek. Ennél jobbat el sem tudtam magamnak képzelni. Mivel elég művészi beállítottságú vagyok, egyből megfogott a Boutiq'barban a hangulat, amikor először letévedtem. Rengetegféle italt ismertem meg, és volt, hogy egy kupakról meséltek negyed órát. Akkor döbbentem rá, hogy ebben mennyi minden van. Onnantól kezdve rendszeresen lejártam hozzájuk. Anno Nagy Zoltán és csapata, de főleg Onufer Gábor segített nekem sokat, hogy elinduljak ezen az úton, de rengeteget tanultam még az akkori brigádtól, Haraszti Ferenctől, Lukács Rolandtól vagy Orosz Ákostól. Aztán jött az internet és a könyvek, ahol további bartenderek után kutattam, akik inspirálhatnak, akiktől tanulhatok. Nekem nagyon fontos, hogyha valamit csinálok, akkor ne a tömeg után menjek, hanem a saját arcomra formáljam azt a bizonyos dolgot.

A Trafiqban is lehúztál egy jelentős időszakot...

Mivel az Ötkertben nem sikerült előrelépni, átmentem a frissen nyílt Trafiqba. Kaptam egy telefonhívást, hogy fiatal, motivált embereket keresnek, és én voltam az első, akire gondoltak. Ott nagyon szerencsésen találkozott a szakma és az a laza hangulat, amit mondjuk a diszkó jellegű szórakozóhelyek képviseltek. Pont ilyen munkáról álmodtam. Ott ismertem meg Ódor Andrist, akivel már akkor nagyon rajta voltunk, hogy minél kreatívabb italokat készítsünk, és egy olyan tapasztalt és tanult bar managertől, mint a már említett Haraszti Feri, csak mégtöbb tudást szívhattam magamba. A régi csapatból az utolsóként mentem el máfél év után. Szerettem volna kikerülni az éjszakai életből, mert a zenélés mellett még bunyózom is, úgyhogy hosszú távon már nehéz volt összeegyeztetni mindezzel, ráadásul az volt a tervem, hogy még jobban beleásom magam a szakmaiságba, amit úgy gondoltam, hogy nem feltétlenül az éjszakában keresek tovább. A Kioskban Csatlós Mátéval dolgozhattam; ő sokat volt külföldön, ráadásul nagyon jó helyeken, és véleményem szerint az egyik legtehetségesebb magyar bartender. Ha ő mesélt, tátott szájjal hallgattam. Utána még megjártam a 360 Bart és az Urban Tigert.

Talán az Urban Tiger tért el a legjobban a többi helytől, nem?

Az Urban Tiger nagyon passzolt nekem, mert eleve nagyon szeretem a távol-keleti fűszereket meg a parfümöket, és ez az italaimban is megjelenik. Általában nem átlagos összetevőket használok. Ha mondjuk citrusokkal dolgozom, nem ragadok le, a lime-nál vagy a citromnál, hanem inkább bergamont vagy yuzut választok. Persze mindent célszerűen. Ilyen szempontból is izgalmas időszak volt ez számomra, és talán ez volt az első hely, ahol teljesen a saját italaimat és stilusomat tudtam promotálni és prezentálni a vendégek felé.

Érdekel, hol készíti Márk most a koktélokat?

Tovább

Best Art Vinyl

Szavazz az év legizgalmasabb borítójára!

006_1.jpg

Az Art Vinyl minden év novemberében meghirdeti a Best Art Vinyl válogatást, ahol design szakértők és a zeneipar képviselői szavaznak az év 50 legjobb lemezborítójáról. Az Art Vinyl alapítójával Andrew Heepsszel itt olvashatjátok az interjút. Budapesten a Tipton Eyeworks szervezésében láthatjuk idén is a kiálltást, ahol a szavazás most egy sokkal interaktívabb szintre lépett, hiszen maguk a látogatók is letehetik voksukat a nekik leginkább tetsző borító mellett egészen január 30-ig.

001-2.jpg

002-2.jpg

004-2.jpg

010.jpg

Nézd meg az elmúlt évek nyertesei közül az ABSOLUT KEDVENCEKET!

Tovább

Először a zene, csak aztán a külsőségek - Interjú Methaval

metha_logozott.png

Metha az elektronikus zenei underground egyik meghatározó alakja itthon. A kezdetektől azon dolgozik, hogy a színtér minél izgalmasabb és hitelesebb legyen. Missziójának része kiadója, a Be Massive és azonos nevű bulisorozata, ahova olyan fellépőket szervezett már le, akik világszinten is a legnagyobbaknak számítanak szakmai körökben, vagy éppen friss tehetségek.
Pénteken az Akváriumba az ír DJ/producer párost, a Loco & Jam-et hozza el nekünk az Illegal Control csapattal közösen. A lenti interjúban ikonokról, szakmáról és a kedvenc budapesti helyeiről is mesél.

Több, mint tizenöt éve vagy a pályán, valószínűleg annak hullámhegyeivel- és völgyeivel. Mi volt az a pont, amikor érezted, hogy ebből valami komoly lehet?

Talán még a Monoban. (A 2000-es évek második felében az egyik legmeghatározobb elektronikus zenéket egybeolvasztó klub volt- a szerk.) Akkor még hétköznapi állásban dolgoztam, és mellette csütörtökönként csináltam a sorozatot. A második év után megengedték, hogy havonta egy külföldi DJ-t is elhívjak hétvégén. Mindeközben olyan előadókkal találkoztam, akik nagy hatással voltak arra, hogy elkezdjek saját zenéket írni. Például Fine Cut Bodies, aki akkor kultikusnak számított nekem egyik példaképem volt! Azóta már Amerikában ír filmzenéket. Ő bátorított, hogy ne húzzam, halasszam. 2011 környékén aztán bele is vágtam. Bevallom, sosem éreztem, hogy most valami nagy dolog történik, szintről szintre léptem, és minél jobban bele látok, annál jobban látom, mennyi mindent nem tudok még. 2007-11 környékén breakbeat bulikban mi voltunk a legerősebbek, majd jött néhány változás. Egyre több 4/4 zenében találtam meg azokat a hangokat, amik megfogtak, és bár a kezdetektől a sorozatban helyet kaptak a 4/4 zenék, átbillent a mérleg, és a breakek háttérbe kerültek. Így szükséges volt, hogy az este más nevet is kapjon. Emellett pedig eljött az idő, amikor a munka mellett már nem tudtam az egyéb feldatokat is elvégezni, legyen az nyomdába szaladgálás, matricázás, bookingok koordinálás, plakátolás vagy egy külföldi fellépő kísérgetése. Miután leredukáltam a "hétköznapi" munkámat, egyre több időt kezdtem fektetni a zeneírásba és a buliszervezésbe, és egyszercsak ez lett a főállásom.

Sokan, akik elkezdenek zenélni, azt várják, hogy majd jön egy menedzser, aki befuttatja őket. Nálad ez máshogy alakult. Ez mennyire tudatos döntés a részedről?

Egyrészt kicsi a piac itthon, menedzserek sem nagyon vannak, és fontos nekem, hogy rálátásom legyen a dolgokra. Magyarországon inkább az a jellemző, hogy mindenki saját magának szervezi a dolgait, aztán ebből kialakulnak kölcsönös kapcsolatok. Természetesen nekem is a 15 év alatt szövődött egy kapcsolati háló, ami jól működik, és folyamatosan bővül . Már a kezdetekkor azt a stratégiát követtem, hogy egyszerűen bekopogtattam különböző helyekre, hogy lehet-e zenélni. Az összes fellépésem így jött az elején. Aztán szép lassan jöttek felkérések is. Egyszer például egy nagyon pici kávézóban játszottam. Ez még annyira az elején volt, hogy alig tudtam pontosan keverni VINYL-ről. (nevet) Meglátott egy szervező, és meghívott Berlinbe játszani; ott egy hétig fizette a szállást, és mai viszonylatban is elég komoly gázsit kaptam. Nem is akartam elhinni. A 2001 és 2008 közötti időszakomra jellemző breakek, amiket játszottam, iszonyat energiát, minőséget képviseltek. Ez Berlinben is működött.

Érdekel, hogy melyik DJ 800 éves angliai birtokán járt Metha?

Tovább

ABSOLUT. StudioFlow #1 / Always Edgy beszámoló

2017. október 24. Hadik

img_3988_1.jpg

Nagyon vártuk már a STUDIO CSALAR által szervezett első kerekasztal-beszélgetést, és nemcsak azért, mert izgalmas témával készült a csapat – stílusosan az edgység fogalmát járták körbe -, hanem azért is, mert olyan vendégeket hívtak erre az alkalomra, akik edgységüket olyan természetesen viselik, ahogy csak kevesen képesek rá. Mi most a legizgalmasabb gondolatokat gyűjtöttük össze.

A szereplők:

Bocskor Bíborkát a Megasztár harmadik szériájában ismerhette meg az ország. A tehetségkutatón 6. helyezést elért énekesnő viszont ahelyett, hogy végighaknizta volna a következő években az országot, fejest ugrott az undergroundba az azóta egyik vezető alternatív bandává érett Magashegyi Underground élén. Elmondása szerint sosem hitt a társadalmi elvárásokban, igazi átváltozóművész, egyszer díva, máskor meg ő a lány a szomszédból.

Molnár Viola Anna a Vous.hu női online magazin újságírója és szerkesztője. Kinézete a legszebb pin up modellekével vetekszik, stílusa viszont sokszor ironikus és szókimondó. Ez a kettősség teszi őt annyira különlegesessé, és egyben emeli ki szakmabeli társai közül. Civilben némi misztikum lengi körül, de cikkein keresztül sokat megtudhatunk arról, hogy mik foglalkoztatják, hogy érzi magát a világban. Akárcsak Bíborkát, őt is csodáljuk őszinteségéért és bátorságáért.  

Tóth–Kern Enikő az a fajta divattervező, aki nem elégszik meg a szokványossal, az átlagos igényt kielégítő darabokkal; cipői és kiegészítői már-már szobori minőségben tetszelegnek. Elmondása szerint nem csupán testet eltakaró divatcikket kínál, hanem élményt. Megjelenésében ott van egy kis femme fatale jelleg, de ő az, aki ha éppen ahhoz van kedve, simán nullásra borotválja a fejét. Folyamatosan kísérletezget, határokat feszeget; ez adja saját és művészete karakterét.

Jöjjenek a beszélgetés legizgalmasabb gondolatai!

Tovább

Ne csak hallgasd, nézd is! - Interjú Andrew Heepsszel

andrew_heeps_1.jpg

Újra divat a "bakelitlemez", amit azért kell idézőjelbe rakni, mert a hőre keményedő bakelitből sosem készítettek hanglemezt, csak a CD megjelenése után kezdték Magyarországon bakelitnek nevezni a régi hanglemezeket. Ez a téves szóhasználat valószínűleg onnan jön, hogy a vinyl lemezek anyaga is fekete és viszonylag kemény.  Hősünk Andrew Heeps, mint sokan mások, beleszeretett a vinyl lemezekbe, és kicsit több, mint tíz évvel ezelőtt létrehozta az Art Vinylt, és annak saját termékét, egy olyan keretet, ami könnyedén a falra rögzíthető, a lemezek pedig ki-be pakolgathathatóak belőle. Hogy ne csak egy szimpla üzleti vállalkozásról szóljon a történet, még abban az évben megszervezte a Best Art Vinyl versenyt, ahol minden alkalommal 50 lemezborító versenyez az év legjobbja kitüntetésért.  2017-ben több helyen pedig ki is állítja azokat; nálunk a Mono Art&Design-ban a Tipton Eyeworks szervezésében, ahol az Absolut. is ott lesz a november 16-i megnyitón.  Amíg eddig csak design szakértők és zeneipar képviselői szavaztak az év 50 legjobb lemezborítójáról, idén már a látogatók lehetőséget kapnak. Kíváncsiak voltunk, hogy Andrew-t melyik lemez borítója indította el ezen az úton. A lenti interjúból ez is kiderül. 

Mikor szerettél bele a vinyl lemezekbe? Milyen korai emlékeid vannak róluk?

Minden egy Blondie lemezzel kezdődött, méghozzá a Parallel Lines-zal. Akkoriban minden, amit láttam a zenekarból, a korong belső borítója volt, szóval nem sok. Emlékszem, milyen sok időt töltöttem azzal, hogy próbáltam a zenekartagokat összepárosítani a borítón látható cipőkkel. Jesszus, ez úgy hangzik, mintha a TV feltalálása előtti időkről beszélnék!

blondi_recors_sleeve.jpg

2005-ben hoztad létre az Art Vinylt. Azóta rengeteg minden történt. Mit tartasz a legnagyobb sikernek?

Azt, hogy már több, mint 300.000-an használják a Flip Frame-ünket, ami lehetővé teszi, hogy napi szinten vizuálisan is élvezhesd a lemezeidet. Ez persze egyszerű üzleti siker, ami jó, de számomra mégis az a legfontosabb, hogy azáltal, hogy ezzel foglalkozom, rengeteget tanulhattam és tanulhatok a mai napig művészertről, dizájnról, ráadásul egycsomó új zenét fedezek fel, olyanokat, amikkel enélkül nem is találkoznék.

Érdekel, hol veszik a legtöbb vinylt a világon?

Tovább

A Látogató - PAJOR TAMÁS KLIP PREMIER

screen_shot_2017-11-14_at_12_35_37.png

Tavaly a II. Magyar Klipszemle közönségdíját, amit az Index-szel és az Absoluttal közösen hirdetett meg a szervező csapat, Pajor Tamás Szeretem Pestet videója nyerte meg. Új klipje, A Látogató a Klipszemlén elnyert díjjal már az Absolut támogatásával készült el, és hogy milyen lett, az itt és most ki is derül. 

Sztori a sztoriban - érdekességek a forgatásról:

Eredetileg egy teljesen más klip készült volna, de sok gondolkodás és egy előzetes próba során bebizonyosodott, hogy az eredeti koncepció, valamint egy már legyártott díszlet nem alkalmas a gyakorlatban az elképzelések megvalósítására. A próbát ráadásul még jól meg is hiúsította egy vihar, de végül pont így lett jó.

A készítőknek 1200 statisztát kellett koordinálni, ráadásul az volt a cél, hogy egy snittben oldják meg a felvételt, ami egyáltalán nem volt könnyű célkitűzés.

A légifelvétel sohasem egyszerű műfaj; figyelni kell a terepakadályokra, rádiós interferenciára, egyéb légi “járművekre”- madarakra, repülőkre. Minden repülésben van kockázat, de ez a szépsége is egyben. 

screen_shot_2017-11-14_at_12_36_13.png

NÉZD MEG A VIDEOKLIPET!

Tovább

Absolut Moscow Mule twist by Ódor András

dsc04237.jpg

A Moscow Mule megalkotása nem köthető egyetlen magasztos célhoz sem; az egyszerű ok az volt, hogy sem a vodka, sem pedig a gyömbérsör nem fogyott kellőképpen az amerikai bárokban, így gyorsan ki kellett találni valamit. Végül John G. Martin és Jack Morgan tett róla, hogy ne maradjon a bárosok nyakán a felhalmozódott készlet; összeöntötték a két italt. Az igazi siker azonban nem rajtuk múlt, hanem az A listás hollywoodi sztárokon, akik azonnal rákaptak a jellegzetes réz bögrében felszolgált frissítő koktélra. Ódor András most saját felturbózott verzióját készítette el nekünk, természetesen Absolutból. 

Saját szavaival:

A nap minden szakaszában ajánlom! Kellemesen fűszeres és hihetetlenűl lazító ital! 

 

Nézd meg, hogy készül!

Tovább