Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy város a benne élőkben mutatkozik meg igazán

Dobos a DJ pultban - August Hoffer interjú

2018. február 22. - absolut_hu

august_hoffer_portre_logozott.jpg

A február 23-i HOMERUN vendége August Hoffer lesz, aki dobosként kezdte, de idővel úgy érezte, hogy jobban jár, ha csak magára számít. Így ma már a dob helyett a lemezjátszó mögött láthatjuk rendszeresen. Döntése jónak bizonyult, az Emerald&Doreen február 16-án kihozta bemutatkozó EP-jét. Hogy vezetett az út a dobolástól a DJ pultig, valójában mit jelent, ha valaki mögé áll egy külföldi kiadó, vagy hogy viszonyulnak a régi nagyok itthon a feltörekvő DJ-khez; ezekről is szó lesz a lenti interjúban.

Mi az, ami az elektronikus zenéhez vezetett?

Az egyedüllét. Többféle stílusú zenekarral póbálkoztam már és mindig mindenhol ugyanaz volt a  probléma. Mások vagyunk, nem egyezik az ízlésünk, az elképzeléseink. Szeretek egymagam lassú, apró lépésekkel úgy zenét csinálni, hogy senki arcán nem látom az unottságot, és senki nem kelt feszültséget a kapkodásával. Mivel dobos vagyok, így valami dobcentrikus stílust szerettem volna elsajátítani, ezért kezdetben „drum and basszel”  foglalkoztam, később a pszichedelikus trance szerelmese lettem, majd végül kényelmesebb tempójú house, tech-house, illetve stresszoldó techno műfajok között ágyaztam meg magamnak. 

Mik a legemlékezetesebb pillanatok, amik miatt a DJ pult mögött kötöttél ki?

Kilenc éves voltam, egy gyerektáborban kezdődött minden, ahol két darab kazettás rádióval oldottuk meg  az esténként megrendezett kisember-partikat olyan zenékkel, amilyenek éppen rendelkezésünkre álltak. Könnyű dolgom volt, mert minden kazetta tulajdonosa elmondta, melyik a kedvenc zenéje az adott albumon, így gondolkodás és a közönség tanulmányozása nélkül “sikeres” bulikat zártam este 10 órakor. Tizenhárom év múlva már egy vendéglátóhajón doboltam, ahol a DJ volt számomra a legirigylésreméltóbb. Igaz, a szoftvere egy Virtual DJ volt, és a repertoár is a megunható popzenékkel volt ellátva, de ő volt minden este a bulik királya, imádták a csajok, mindeközben én a zenekarvezetőmmel vesztem újra össze, vagy elhasznált matracokat pakoltam a szabadnapomon olasz kamionokra.

Kik voltak a legnagyob hatással rád és miért?

Tiesto, amikor még menő volt és nem szállt be az EDM projetktbe. Felnéztem rá, mint istrumentális zeneszerzőre. Irigyeltem, hogy több tízezres tömegeknek adott elő szerte az egész világban tökéletes fénytechnika kíséretében. Tiestot számomra felváltotta Jan Blomqvist, aki az egyik Balaton Soundom nulladik napján olyan gyönyörű basszusokkal áldott meg, hogy majdnem leszakadt az arcom. Mai napig cseng a fülemben a Big Jet Plan feldolgozása. Végül egy rokonom férjét szeretném kiemelni, aki bizonyíték arra, hogy két egymástól távolálló stílust is lehet egyszerre képviselni, sőt még akár irodalommal - vagy bármi mással - is foglalkozhatsz a zenélés mellett. Tribe művésznéven rappel és techno DJ -zik, emellett pedig apuka és kíváló party cimbora.

Milyen egy emlékezetes buli egy DJ számára?

Tovább

Y Konszept debüt a wonderLABben - képes riport

Meyer Eszter-Virág interjú + nyereményjáték

b733f427-30ce-48ea-b137-477f29c43571.jpg

Y Konszept debüt a wonderLAB-ben

Pénteken debütált Meyer Eszter-Virág saját márkája a wonderLAB-ben, ahol az Absolut. is ott volt. (A wonderLAB-es lányokkal itt olvashattok egy interjút.)  A Y Konszept első kapszulakollekciója felpimpelt vintage farmerdzsekikből áll, amikre Eszter-Virág egyik kedvenc kortárs költőjének, Závada Péternek versrészleteit festette fel. A kabátok tökéletesen tükrözik a márka alapítójának extravagáns és nőies világát.

Y Konszept X ABSOLUT. kollab

 A buli apropójából Eszter-Virág az Absolut Create A Better Tomorrrow, Tonight szlogenje által inspirálódva készített egy farmerkabátot, amit most meg is nyerhettek. A játék részleteit itt találjátok. 

63e77843-d034-4e9a-b05c-f0f333cec762.jpg

És hogy ki Meyer Eszter-Virág? Mit áll az ő púder rózsaszín világa mögött? Mi vezette az oversize vintage farmerdzsekik újragondolásához? A lenti interjúban kiderül. 

meyeresztervirag_logozott.jpg

Eszter-Virág fotók: Szabina Emmer

Meyer Eszter-Virág néha harsány, sokszor vicces és mindig végtelenül őszinte. Ha személyesen találkozol vele, szinte látod, ahogy zsizseg körülötte a levegő. Stílusos, kirívó, egyedi; ha megjelenik valahol, nem lehet nem észre venni. Blogger, aki az úttörőkkel együtt kezdte még 2006-ban. Azóta sok minden történt; például a bloggerekből influenszerek lettek, akikre több ezren, tízezren, százezren, sőt akár millióan kíváncsiak. Könnyűnek tűnik ez a „szakma”; pedig közel sem az, az ember átlépi a határt, és mindennek tétje van. Eszter-Virág púder rózsaszín világa sem mindig tökéletes; posztjaiban a divat, beauty, lifestyle témák mellett simán megférnek a húsba vágóan őszinte vallomások, már-már irodalmi szintre emelve.  A lenti interjúban mesél saját márkájáról az Y Konszeptről, kiderül, hogy megszállottan gyűjti a Pöttyös-könyveket, és azt is megtudjuk, hogy látja a véleményvezérek helyzetét. Ismerjétek meg Eszter-Virágot, aki amerikai állampolgársággal a zsebében mégis Budapesten próbál szerencsét.

Hogy érezted magad a február 16-i eseményen? A kollekció mellett készültél egy meglepetéssel is; egy Absolut által ihletett farmerkabáttal.

És mennyire imádták a dzsekit! Én meg titeket, mert nektek köszönhetően nem estem kétségbe a lámpaláztól. Egyébként eszméletlen volt a dolog! Háromnegyed hétkor már az utca végéig állt a sor, rengetegen be sem fértek az üzletbe, én nem is tudtam, hogy ezek az emberek tényleg eljönnek majd. Mármint, nagyon sokan regisztráltak, de azt hittem, tudod, hogy ez csak formalitás, és ott állunk majd öten és nézzük egymást. Hát, nem így lett. Nagyon jó látni, hogy egyaránt érdekelte a márka a fogyasztói társadalom új generációját és a nálam idősebbeket is. Számomra az volt a legnagyobb elismerés, hogy így szerették a márkát. Tudod, amikor blogot írsz, oké, látod a számokat, de az valahogyan nem olyan kézzelfogható. De ezek az emberek eljöttek és hoztak virágot és megölelgettek és minden, eszméletlen volt!

Mesélj, milyen Meyer Eszter-Virág világa?

Meyer Eszter-Virág világa eléggé kétpólusú. Végletekben élek és végletekben gondolkodom; ez adja az egész dinamikáját a történetnek, ennek megfelelően zajlanak a fentek és a lentek. Azt hiszem, kicsit olyan vagyok, mint Mayan Toledano Girls című képsorozata.

Hogy kezdődött a blogolás, és mi volt az a pont, amikor úgy érezted, hogy ez már jóval több, mint egy egyszerű hobbi?

2006-ban kezdtem el blogolni. Akkor igazából eszembe sem jutott, hogy bárkit is érdekelhetne, amit írok. Egyébként ez a mai napig így van. Akkor éreztem, hogy ez talán elég életképes, amikor egyre több szponzori megkeresés érkezett, illetve elkezdtem freelancerként írni máshova. Talán négy-öt éve több ez, mint egy szimpla hobbi.

Mit jelent számodra az írás?

Gyakorlatilag ez az egyetlen olyan önkifejezési forma, ahol sosem kell izgulnom. Például tudok rajzolni, de az Y-nál hetekig csak néztem a farmerkabátokat, mert azt éreztem, hogy oké, rendben, de közel sem vagyok ebben annyira magabiztos, mint az írásban. Az írás az egyetlen olyan közeg, melyben kiskorom óta magabiztosan mozgok. Olyan ez, mint amikor a kiskacsák először beleugranak a vízbe, és elkezdenek pedálozni a lábaikkal. Én azt érzem, ha írok, sosem süllyedhetek el.

Érdekel, mit gondol Eszter-Virág az influencerek helyzetéről?

Tovább

Képzelt riport egy italmágnással - Interjú Lars Olsson Smithszel, az Absolut Vodka alapítójával

larsolssonsmith.jpg

Lars Olsson Smith 10 évesen kezdett üzletelni, 14 éves korára pedig sikeres üzletember vált belőle. Mire megismerkedett a borotvával, már Svédország vodkatermelésének egyharmadát a kezében tartotta. Nem csoda, hogy csak úgy hívták, a Vodka Királya. 1879-ben egy forradalmian új lepárlási módszer segítségével hozta létre az Absolut Rent Bränvint, (Absolut Tiszta Vodka- a szerk.). Itt megjegyeznénk, az Absolut. a mai napig az úgynevezett folyamatos-tornyos lepárlással készül. Ez az eljárás sokkal nagyobb tisztasággal jár, mint a hagyományos 3-4-szeres szakaszos módszer, az eredmény pedig páratlan minőségű, teljesen tisztára párolt vodka. Nemcsak Smith tökéletesítette tudományát, Stockholm városa is ezen ügyeskedett, ami egészen a Vodka Háborúkig vezetett. Smith mindkettőből győztesen jött ki. Ez viszont közel sem volt elég számára, az évek alatt kiterjesztette vodka üzletét az ország déli részére is, beelőzve a konkurenciát. Az országon belüli sikert az export követte, gazdaggá téve őt. Sajnos az élet azonban jóval kiszámítathatlanabb, mint gondolnánk, Smith azóta elveszítette teljes vagyonát, és szerény körülmények között él második feleségével Stockholmban. Jelenleg emlékiratait írja. Otthonában mesélt kalandos életútjáról.

Milyen volt a gyerekkora, és miért pont a vodkával kezdett el foglalkozni?

Kiabyban születtem, egy kis faluban Svédország déli részén. Az apám Ola Persson és az anyám Lucie Persdotter meglehetősen izgalmas gyerekkort biztosítottak nekem és nyolc testvéremnek. Vannak nagyon jó és meglehetősen rossz emlékeim is, de unalmasnak semmiképpen sem nevezném azt az időszakot. A szüleim mezőgazdasággal foglalkoztak, abban az időben ez elterjedt volt azon a vidéken. Mi is besegítettünk nekik, és mivel szépen gyarapodtunk, apám szeretett volna saját földet, hogy a maga ura lehessen. Így, amint lehetősége nyílt, kapott rajta, és megvásárolt egy kellemes farmot, aminek Sjöarps volt a neve. A gazdálkodás mellett elkezdett lepárlással is foglalkozni, de sajnos mielőtt még felépíthette volna az üzletet, eladósodott.

Itt megpecsételődhetett volna a sorsa, mégsem így lett. Minek köszönhető?

Bár úgy tűnt, az, hogy apám csődbe ment, az én életemre is rossz hatással lesz, de pár hónappal a szomorú végkifejletű eset előtt történt valami. Pont vigyáztam a farmra, amíg a többiek a helyi keresztény közösség eseményén vettek részt, amikor is látogatást tett nálunk Carl Smith kormányzó. Arra kért, vezessem körbe, aminek nagy örömmel eleget is tettem. Hálája jeléül felajánlotta, hogy ha apám csődbe menne, keressem fel, és ő segíteni fog. Így is lett. Nem mondom, hogy apám örült neki, óva intett, az volt a félelme, hogy majd a kereskedők kihasználnak, naiv ifjú lévén. Nem csoda, ekkor még csak hét éves voltam. Smith úr viszont nem feledkezett el ígéretéről, és beíratott az iskolába.

Hogy hasznosította az iskolában tanultakat?

Az iskola elvégzése után egyből a helyi (Karlsham- a szerk.) vegyesboltban lett állásom. Pénzt nem fizettek, viszont kaptam ételt és ruhát, és ez teljes mértékben megfelelt számomra. Így mondhatjuk, hogy tíz éves koromtól önellátó voltam. Egy ideig elvoltam, de ahogy teltek a hónapok, elkezdett bennem motoszkálni a gondolat, hogy tudnám kicsit felpörgetni az üzletet. Kitaláltam, hogy fogom az átutazó kereskedőket bevonzani a boltba. Kihelyeztem egy táblát, amire a következőt írtam: „Jöjjön be és legyen vendégünk egy felesre és egy kockacukorra!” A tervem bevált, a forgalom megnégyszereződött.

Mondhatjuk, hogy ez volt Svédország első hivatalos reklámkampánya?

Nem szeretnék álszerény lenni, úgyhogy mondhatjuk.

Nem hiszed el,  hogy veszítette el teljes vagyonát Lars Olsson Smith?

Tovább

Pure Morning Martini by Pető Lajos

dsc08545.jpg

Nem az első alkalom, amikor cékla kerül egy koktélba itt az Absolut Budapest blogon. Pető Lajos Pure Morning Martinije viszont már csak azért is nagyon izgalmas, mert envalójában ez egy Espresso Martini, friss szederrel és némi céklahabbal a tetején. Igazi kettő az egyben; amíg a kávé élénkít, addig a cékla jó kálcium, vas és magnézium forrás. Ki hallott már egészséges koktélról? A Pure Morning Martini a legjobb példa rá, hogy létezik.

 

Saját szavaival:

„Tökéletes napindító, ugyan nem a megszokott, de annál izgalmasabb ízkavalkáddal.”

Nézd meg, hogy készül!

Tovább

Lányszobás hangulat, következetes márkaépítés - Interjú a wonderLAB alapítóival

wonderlab_logozott.jpg

Marillai Ildikó és Éva teljesen új koncepciót vezetett be itthon hat évvel ezelőtt. A wonderLAB nem egy szimpla tervezői üzlet, inkább funkcionál közösségi boltként és inkubátorként. A designerek tagsági díjat fizetnek, cserébe marketing szolgáltatást és tanácsadást kapnak amellett, hogy a város egyik legismertebb design üzletében árulják márkájukat. Annak, hogy ennyire stabilak tudnak maradni a piacon, legfőképpen az az oka, hogy mindenféle görcsösség nélkül haladnak az árral, és alkalmazkodnak az igényekhez, úgy, hogy közben megtartják sajátosságukat is. Évi a wonderLAB mellett az INQ concept márkának és a másfél évvel ezelőtt nyílt Eva’s Roomnak is az anyukája. Most egy izgalmas eseményre készülnek, amin az Absolut is jelen lesz; Meyer Eszter-Virág blogger saját márkája, az Y Konszept debütál náluk pénteken. Többek között a magyar design piac helyeztéről, a testvérek közötti dinamikáról és a közelgő eventről beszélgettünk velük.

Ti akkor nyitottátok a wonderLABet, amikor még csak néhány magyar tervezői bolt volt a városban. Mi változott azóta?

Évi: Alapvetően kisebb volt a konkurencia, de ahogy egyre több tervező, showroom és concept store lesz, ez azzal jár, hogy a piacot is növeljük. Az, hogy ebben a szcénában ki tud megmaradni, már más kérdés. Az biztos, hogy mi továbbra is magunkat adjuk, és azt a minőséget, ami eddig jellemzett minket.

Ildi:. Mi pont az elejét csíptük el ennek a boomnak, úgyhogy végigkövettük ezt a fejlődést, és sajnos azt kell mondjam, hogy van negatív hatása is annak, hogy ennyi design üzlet nyílik mostanában. Valójában az a baj, hogy szétforgácsolódik a magyar design piac; túl sok a márka, az emberek pedig nem tudják, hogy hova menjenek, arról nem is beszélve, hogy minőségi romlást eredményezett. Inkább a már meglévő üzletekre kellene koncentrálni, és igenis azok kerüljenek be a boltokba, akik elég jók. Annak idején elsőként hoztuk be a közösségi bolt koncepciót, ami arról szól, hogy tagsági díjat fizetnek a tervezők és a vásárlókat nem terheli extra haszonkulcs. Ma már szinte minden második üzlet így nyit.

Térjünk vissza a kezdetekhez!

Évi: Még az Izabella utcában kezdtük műhely/showroomként, tíz tervezővel indultunk. Akkor tapasztaltuk meg, hogy mennyire jól működik, ha ennek a kis csapatnak van egy anyukája. Ezek lettünk mi.

Ildi: Nekem például teljesen hobbiként indult az egész; az volt a cél, hogy legyen egy hely, ahol kreatívkodhatok, és Évinek is jól jött az aranyműves képzettségéhez, és kikapcsolódásnak a 8 órás munkája mellett. Akkoriban ő ékszereket, én pedig ékszertartókat gyártottam. Ehhez csatlakoztak a designer barátaink, akik örültek, hogy van egy műhely, ahol tudnak alkotni, vásárlókat fogadni. A tapasztalataink alapján alakult ki maga a koncepció, nem volt előttünk példa, egyszerűen kiszűrtük, hogy mi működik, és mi nem. Az első fél év alatt kipróbáltunk sok mindent, például a közös vásárt vagy fotózást, így amikor megnyitottunk a mostani helyen, már nagyjából kiforrt a dolog, ekkor már 30 márkával indultunk neki. Bár az alapkoncepció megmaradt, az évek során mi is változtunk, alkalmazkodva a piachoz, de figyelembe véve a vásárlók, a tervezők és a saját igényeinket is. Vicces, hogy szinte dinoszauruszoknak számítunk a szakmában, miközben mi is csak hat éve nyitottunk.

Évi: A közösségi rész picit gyengült a már említett szétforgácsolódás miatt, mert minden tervezőnek annyi a dolga, hogy a fókusz szétcsúszik. Ha valaki több, mint 2-3 helyen jelen van, nem tud ugyanolyan aktívan kommunikáni mindegyikről.

Ennek megoldása lehetne a kizárólagosság?

Ildi: Nálunk nincs kizárólagosság, sőt, én inkább azt javaslom a designereknek, hogy 2-3 helyen legyenek jelen a városban, teszteljék, hogy mi működik számukra. Nekünk a legfőbb célunk, hogy a márkák fejlődjenek. Ezért működünk inkubátorként is, úgyhogy gyakran előfordul, hogy én javaslom a tervezőnek, hogy melyik üzletben lenne érdemes neki megjelenni még rajtunk kívül. Lényeges kihangsúlyozni, hogy mi nem vagyunk megmondóemberek, de aki bekerül hozzánk, fontos, hogy csapatjátékos legyen, nyitott az építő kritikára és fejlődésre. Szerencsére a legtöbb esetben működik a dolog.

Érdekel, hogy működik egy inkubátor üzlet?

Tovább

Need it BB’ by Pető Lajos

dsc08560.jpg

Szereted a Dirty Martinit? Nem muszáj leragadni a régi bevált receptnél; Pető Lajos, a Bar Pharma bartendere megmutatja, hogy a legextrémebb ötlet sem túl extrém! A Need it BB' -t a tintahal tintája teszi igazán merésszé, az íze csak a ráadás!

Saját szavaival:

Amikor egy kicsit többre vágysz a már jól ismert klasszikusnál.

 

Nézd meg, hogy készül!

Tovább

Absolut StudioFlow #4 / Kortárs művészet mint üzlet

2018. január 28. Hadik

studiflowjanuar.jpg 

Képzőművésznek lenni sosem volt könnyű. A hazai kortárs művészet társadalmi elfogadottsága még mindig gyerekcipőben jár. Ha úgy vesszük a 90-es évek óta van jelen itthon. Sokan még mindig nem értik mit jelent egy képbe fektetni, azt gondolják, hogy ez csak a felsőtízezer hóbortja. A kiállítás megnyitók iránt van érdeklődés, de a potenciális vásárlók száma elenyésző. A hazai művészek nagy része csak a külföldi gyűjtőknek köszönheti, hogy megél a művészetéből. Ennek ellenére egyre több a kezdeményezés, ahol akár elérhető áron is hozzájuthatunk egy-egy kortárs művész alkotásához. Ez is az edukáció része. A fellendülést igazolja, hogy egyre több galéria nyílik, és más csatornákon is jóval többször találkozunk a művészekkel. Csalár Bence vendégeivel a hazai kortársművészet helyzetét próbálta megfejteni, mi pedig összegeztünk pár fontos gondolatot.

Szereplők:

Meggyesházi Éda a Molnár Ani Galéria művészeti vezetőjeként dolgozik, maga is művész; Musica Moralia egyszemélyes projectjével posztfolkos, experimentális zenét játszik. Több, mint tíz éve jelen van a zenei életben, játszott már Berlinben és Rotterdamban is. Ezáltal többféle nézőpontból is rálát a művészek lehetőségeire és tisztában van a hazai közönség művészethez való viszonyulásával.

Rechnitzer Zsófi szabadúszó kurátor, elismert művészeti tanácsadó, a The Bazin Project alapítója. Számos hazai és külföldi kutatással a háta mögött a kortárs művészeti piac egyik meghatározó szaktekintélye. PHD hallgatóként kutatási területe a kelet-európai műtárgypiac, ezen belül is a neoavantgárd művészek nemzetközi reprezentációja.

Olvass bele a beszélgetésbe!

Tovább

Mr Martin’s Daily Potion by Pető Lajos

koktel_01.jpg

Manapság egyre többen isszák a különböző zöldségleveket, így nem csoda, hogy a bartendereket is ihletet kaptak. Pető Lajos, a Bar Pharma bartendere olyan alap zöldésgeket választott koktélja hozzávalóiként, mint a zöldborsó vagy éppen a sárgarépa. 

Saját szavaival

Amikor kimarad egy fogás az aznapi ebédből...

Érdekel, hogy készül ez a koktél?

Tovább

Utazz techno-ra! - Interjú Finskittel

finskit_logozott.jpg

Finskitet még tinédzserként kapta el az elektronikus zene szeretete, de még várnia kellett, amíg valójában a DJ pult közelébe juthatott. 2010-es debütálás után el kellett telnie egy kis időnek, amíg megtalálta zeneileg is az útját. Azóta már több országot megjárt kissé elszállós tánczenéjével. Kicsit több, mint egy éve jelent meg első EP-je a német Emerald & Doreen Recordings gondozásában. Pénteken ő is ott játszik majd az újrainduló HOMERUN sorozat nyitóbuliján. 

Mesélnél azokról a pillanatokról az életedben, amik meghatározták a zenével való kapcsolatodat?

Nem ugranék vissza nagyon az időben, inkább azokról pillanatokról mesélek kicsit, amik hirtelen eszembe jutnak. 17 - 18 éves koromban az iskolának köszönhetően olyan barátaim lettek, akik akkor már “DJ”-ként játszottak különböző házibulikban. Aztán persze később saját, kisebb bulikat szerveztek mindenfelé. Ezekkel a srácokkal jártunk az akkor még létező Patexbe, később jött a Supersonic Technikum, hogy csak pár helyet említsek. Itt vonzott be az elektronikus zene igazán, mert addig elég vegyes stílusban hallgattam mindenféle zenét. Később szintén egy barátom révén kerültem road-ként egy zenekarhoz. Pár év alatt már beletanultam az egészbe és kisebb zenekarokat hangosítottam rendezvényeken. Itt kerültem közel az élő zenéhez és a színpadi dolgokhoz. Az egyetemi időszak alatt megint a fogyasztói oldalra kerültem vissza. 2010-től indult be nálam a “DJ” vonal és party szervezés az akkori Fogasház révén. Nagyon sok új emberrel ismerkedtem meg, nagyon szerettem ezt az időszakot. 2014-ben teljes ösztöndíjat nyertem az Improba (Impro School zenei producer képzés- a szerk.), és innen már nem volt megállás.

Mikor álltál először a DJ pultba? Milyen volt az első szetted és milyen érzések kavarogtak benned?

Volt pár vicces kezdeti próbálkozás, amit azért nem sorolnék ide. Az igazi elsők egyike, ha jól emlékszem 2010 körül az akkori Fogasházban volt. Egy barátommal együtt kezdtünk neki ennek az egésznek. Nagyon szerettünk volna egy bulit összehozni, és szerencsénkre adott volt hozzá minden. Eléggé izgatottak voltunk, hogy milyen lesz a fogadtatás, de a siker nem maradt el. Akkor még nem volt semmi koncepció, csak a kedvenc számainkat játszottuk, amiket egyébként is állandóan hallgattunk. Abban az időszakban elég aktív volt a társaságunk, sok fesztiválra meg mindenféle bulikba jártunk együtt, hasonló zenéket hallgattunk.

Érdekel, hogy milyen a travel-house?

Tovább

Absolut StudioFlow #4 / Öntudatosság & nagy váltások

2017. december 12. Hadik


instastudioflow_1.jpg

Csalár Bence és csapata ismét jó hangulatú, és ami talán még ennél is fontosabb, motiváló beszélgetést szerevezett le a Hadikba. Az öntudatosság elengedhetetlen a sikerhez. Ahhoz, hogy elérjük álmainkat, és boldogan éljük mindennapjainkat, alkalmanként egy nagyobb váltással érhetjük el. Ez általban nem kockázatmentes, és nem is minden esetben kellemes, de mindenképpen szükséges. Nem hiába választották Bencéék ezt a témát pont az év végére, hiszen az újév közeledtével sokan átértékeljük az elmúlt 12 hónapot, számot vetve, hogy aztán tanuljunk hibáinkból, és továbblépjünk a fejlődés útján. Az este fő célja most leginkább az volt, hogy a szereplők történetein keresztül kapjunk inspirációt mindehhez.

Szereplők:

Pátkai Rozina jazz és bossa nova énekesnőként már bizonyított, ezt igazolják nemzetközi és hazai díjai és elismerései. Különlegese színfoltot képvisel a hazai zenei életben az olasz felmenőkkel is rendelkező dalszerző és előadó. Nemrég azonban egy új úton is elindult: új projektjével a Minkával verseket dolgoz fel, egy saját kiállítás után pedig jelentkezett a Magyar Képzőművészeti Egyetemre, hogy egy új alkotói oldalát is felfedezze.

A Varga Erika és Varga Helena által vezetett Romani Design talán az egyik legbátrabb kezdeményezés a magyar divatéletben. A roma kultúrára és művészetre épülő márka olyan presztizst alakított ki magának az elmúlt időszakban, amilyet csak keveseknek sikerül. Közéleti szereplőket is felvonultató divatbemutatóikon a roma kultúra stílusjegyei teljesen új szintre emelkednek. Céljuk a divatélet felpezsdítése mellett a roma fiatalok segítése volt az induláskor 2010-ben, amin a mai napig kitartóan dolgoznak. A ruhákért felelős Erika ötvösként, a mintákat, egyedi táskákat és ékszereket tervező Helena pedig művelődésszervezőként indult annak idején.

Szerintünk ezek voltak a legjobb pillanatok!

Tovább