Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy város a benne élőkben mutatkozik meg igazán

Absolut Budapest

Mango 'N' Pepa by Nagy Gyula Csuszka

2018. április 06. - absolut_hu

cktl_1_003.jpg

Ahogy beköszönt a jó idő, a belváros megtelik a teraszon ücsörgő, napozó emberekkel. Ilyenkor teljesen más a hangulat Budapesten. Ráadásul mi már az is tudjuk, mit lesz érdemes szürcsölgetni a Bazilika tövében idén nyáron. A vodka tonik sokak kedvence, Csuszka ehhez a klasszikus long drinkhez nyúlt; mangóval dobta fel és kétféle borssal fűszerezte. Aki szívesen megkóstolná, megteheti most szombaton a Platz terasznyitó party-ján.

Sakát szavaival:

Egy spontán ötlet vezérelt, így egy klasszik long drinket választottam, a vodka tonikot, amit gondoltam, felturbózok egy kicsit mangóval és kétféle őrőlt borssal, hogy kellően fűszeressé és gyümölcsössé váljon az én elképzelésem szerint. Ezt az italt a nyári Absolut Elyxes terasznyitónkra készítettem.

Nézd meg, hogy készül ez a koktél!

cktl_1_001_1.jpg

Hozzávalók:

4 cl Absolut Elyx

3 cl mangópüré

1,5 limelé

rózsa és fekete bors őrölve

top tonic 

mentacsúcs, szárított citrom, ördöghaj chili

 

Elkészítése: 

Longos pohárba töltjük a vodkát, a limelevet és a mangópürét, beleőröljük a kétféle egész bors keveréket, bejegezzük, majd toniccal felhúzzuk az italt. Mentacsúccsal, szárított citrommal és chilivel díszitjük.

süti beállítások módosítása