Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy város a benne élőkben mutatkozik meg igazán

Absolut Budapest

Y Konszept debüt a wonderLABben - képes riport

Meyer Eszter-Virág interjú + nyereményjáték

2018. február 21. - absolut_hu

b733f427-30ce-48ea-b137-477f29c43571.jpg

Y Konszept debüt a wonderLAB-ben

Pénteken debütált Meyer Eszter-Virág saját márkája a wonderLAB-ben, ahol az Absolut. is ott volt. (A wonderLAB-es lányokkal itt olvashattok egy interjút.)  A Y Konszept első kapszulakollekciója felpimpelt vintage farmerdzsekikből áll, amikre Eszter-Virág egyik kedvenc kortárs költőjének, Závada Péternek versrészleteit festette fel. A kabátok tökéletesen tükrözik a márka alapítójának extravagáns és nőies világát.

Y Konszept X ABSOLUT. kollab

 A buli apropójából Eszter-Virág az Absolut Create A Better Tomorrrow, Tonight szlogenje által inspirálódva készített egy farmerkabátot, amit most meg is nyerhettek. A játék részleteit itt találjátok. 

63e77843-d034-4e9a-b05c-f0f333cec762.jpg

És hogy ki Meyer Eszter-Virág? Mit áll az ő púder rózsaszín világa mögött? Mi vezette az oversize vintage farmerdzsekik újragondolásához? A lenti interjúban kiderül. 

meyeresztervirag_logozott.jpg

Eszter-Virág fotók: Szabina Emmer

Meyer Eszter-Virág néha harsány, sokszor vicces és mindig végtelenül őszinte. Ha személyesen találkozol vele, szinte látod, ahogy zsizseg körülötte a levegő. Stílusos, kirívó, egyedi; ha megjelenik valahol, nem lehet nem észre venni. Blogger, aki az úttörőkkel együtt kezdte még 2006-ban. Azóta sok minden történt; például a bloggerekből influenszerek lettek, akikre több ezren, tízezren, százezren, sőt akár millióan kíváncsiak. Könnyűnek tűnik ez a „szakma”; pedig közel sem az, az ember átlépi a határt, és mindennek tétje van. Eszter-Virág púder rózsaszín világa sem mindig tökéletes; posztjaiban a divat, beauty, lifestyle témák mellett simán megférnek a húsba vágóan őszinte vallomások, már-már irodalmi szintre emelve.  A lenti interjúban mesél saját márkájáról az Y Konszeptről, kiderül, hogy megszállottan gyűjti a Pöttyös-könyveket, és azt is megtudjuk, hogy látja a véleményvezérek helyzetét. Ismerjétek meg Eszter-Virágot, aki amerikai állampolgársággal a zsebében mégis Budapesten próbál szerencsét.

Hogy érezted magad a február 16-i eseményen? A kollekció mellett készültél egy meglepetéssel is; egy Absolut által ihletett farmerkabáttal.

És mennyire imádták a dzsekit! Én meg titeket, mert nektek köszönhetően nem estem kétségbe a lámpaláztól. Egyébként eszméletlen volt a dolog! Háromnegyed hétkor már az utca végéig állt a sor, rengetegen be sem fértek az üzletbe, én nem is tudtam, hogy ezek az emberek tényleg eljönnek majd. Mármint, nagyon sokan regisztráltak, de azt hittem, tudod, hogy ez csak formalitás, és ott állunk majd öten és nézzük egymást. Hát, nem így lett. Nagyon jó látni, hogy egyaránt érdekelte a márka a fogyasztói társadalom új generációját és a nálam idősebbeket is. Számomra az volt a legnagyobb elismerés, hogy így szerették a márkát. Tudod, amikor blogot írsz, oké, látod a számokat, de az valahogyan nem olyan kézzelfogható. De ezek az emberek eljöttek és hoztak virágot és megölelgettek és minden, eszméletlen volt!

Mesélj, milyen Meyer Eszter-Virág világa?

Meyer Eszter-Virág világa eléggé kétpólusú. Végletekben élek és végletekben gondolkodom; ez adja az egész dinamikáját a történetnek, ennek megfelelően zajlanak a fentek és a lentek. Azt hiszem, kicsit olyan vagyok, mint Mayan Toledano Girls című képsorozata.

Hogy kezdődött a blogolás, és mi volt az a pont, amikor úgy érezted, hogy ez már jóval több, mint egy egyszerű hobbi?

2006-ban kezdtem el blogolni. Akkor igazából eszembe sem jutott, hogy bárkit is érdekelhetne, amit írok. Egyébként ez a mai napig így van. Akkor éreztem, hogy ez talán elég életképes, amikor egyre több szponzori megkeresés érkezett, illetve elkezdtem freelancerként írni máshova. Talán négy-öt éve több ez, mint egy szimpla hobbi.

Mit jelent számodra az írás?

Gyakorlatilag ez az egyetlen olyan önkifejezési forma, ahol sosem kell izgulnom. Például tudok rajzolni, de az Y-nál hetekig csak néztem a farmerkabátokat, mert azt éreztem, hogy oké, rendben, de közel sem vagyok ebben annyira magabiztos, mint az írásban. Az írás az egyetlen olyan közeg, melyben kiskorom óta magabiztosan mozgok. Olyan ez, mint amikor a kiskacsák először beleugranak a vízbe, és elkezdenek pedálozni a lábaikkal. Én azt érzem, ha írok, sosem süllyedhetek el.

Érdekel, mit gondol Eszter-Virág az influencerek helyzetéről?

6a8cda82-8d37-49de-8018-d9e838ec35bc.jpg

Nézd meg Eszter-Virág többi képét az Instagram oldalán!

Honnan örökölted ezt a kivételes stílusérzéket?

Én nem mondanám kivételesnek, szerintem csak - mint általában - jókor vagyok jó helyen. Most egy olyan hullámban élünk, ahol elfogadott másnak lenni, és az emberek nem hökkennek meg a piros és a rózsaszín mixelésétől. Nekem például Grace Kelly vagy Audrey Hepburn stílusa az etalon, és általában nem igazán tudom, mit vegyek fel, aztán csak magamra rángatok valamit, ami teljesen logikátlan együtt, és nem is értem - szóval örülök, hogy ezt kérdezted, ezek szerint jól leplezem. (nevet) Egyébként az apai nagymamám, Nancy stílusa az, ami visszaköszön az enyémben - az ő fiatalkori és az én mostani képeim között rengeteg hasonlóság van, nagyon sok egyforma darabunk van.

Általában milyen visszajelzéseket kapsz az emberektől a stílusodra?

Ez attól függ, merre járok. Kaptam már a Westendben “nézmá geca hogy néz ez ki “ jellegű bókot a rózsaszín bundámra egy GUCHI feliratú pulóveres úriembertől, ahogyan a szülővárosomban, Szegeden is sokszor elborzadva mérnek végig. Általában viszont szeretik a dolgaim - még ha nem is együtt. (nevet)

Hogy született meg az Y Konszept ötlete?

Szerettem volna már egy éve márkát indítani, de nagyon hamar rájöttem, hogy nincs rá pénzem, emellett pedig amikor például Marillai Évivel (a wonderLAB egyik alapítója - a szerk.) beszéltem, ő rengeteg olyan buktatóra világított rá, amire én nem is gondoltam, így jegeltem az ötletet. Később egy barátommal beszéltünk arról, milyen vicces lenne a legtrashebb darabokat összekukázni, felújítani és eladni, aztán valahogyan továbbgondoltam az ötletet, és arra jutottam, hogy de tényleg, miért ne lehetne valami vintage vonalat kicsit újragondolni? Én hatalmas vtg (vintage - a szerk.) rajongó vagyok, úgyhogy a fejemben egészen jól hangzott az ötlet. Aztán arra gondoltam, hogy itt ez a kései Y és ez a Z generáció, akik egyrészt nagyon érdeklődnek eziránt, másrészt pedig ők azok, akik bár tudják, mi az a Jóbarátok, nem érzik át úgy, mint mi. És ugyanígy nekik mások a hazai kultzenekaraik, kultkönyveik, mint nekünk mondjuk az AKPH vagy a Hiperkarma, ezért miért ne lehetne összekötni a kettőt, egyfajta literature meets fashion jelleggel? És akkor megkerestem Závada Petit. Úgy voltam vele, hogyha ő azt mondja, hogy benne van - pedig ő eléggé kiesett az én influenceri körömből -, akkor tényleg életképes az ötlet. És azt mondta, hogy benne van.

Mi az, amit annyira szeretsz az ő költészetében?

Alapvetően nekem nagyon fontosak a zenélő szavak. Rengeteg teleírt-ragasztott füzetem van ilyenekből, ahogyan a ruhákban is gyűjtöm a szépet, úgy a nyelvben is. Petitől pedig van mit gyűjteni, ezért jutott először ő az eszembe.

Mi hoz lázba?

Megszállott Pöttyös könyv-gyűjtő vagyok, rajongok az eredeti sorozatért, így azokról órákig tudok beszélni. Emellett Mayan Toledano képei nagy kedvenceim. Szeretek kerekasztal-beszélgetésekre járni, mostanában az LMBTQ történelemmel kapcsolatos dolgok is egyre jobban érdekelnek, legutóbb például egy női szabadkőműves páholyokról szóló előadáson voltam. Nagyon örülök, hogy van lehetőségem ilyenekre járni, és hogy ott tartunk Budapesten, hogy a pezsgő kulturális életnek ez is része. Emellett megszállott sorozatrajongó vagyok, a trash vonal oltára előtt hódolok, de ezt beismerni kevésbé hízelgő. (nevet)

cac7c073-feba-4bf6-9063-2397fbc0946f.jpg

A blogodon több személyes hangvételű poszt is olvasható, amikben csontig hatoló őszinteséggel vallasz azokról a nehézségekről, amik a mindennapokban érnek, és amik a lelkedben nyomot hagynak. Mennyire félelmetes vagy természetes számodra ez az önkitárulkozás?

Az elején elég ijesztő volt, főleg a legnagyobb bukásaimról, a depresszív korszakomról, a kudarcaimról írni. Aztán rájöttem, hogy igazából nincs veszíteni valóm, mert bár itthon nem szokás arról írni, hogy otthon fekszel, nézed a plafont, és napokon át nem mozdulsz ki a lakásból, mégis megtörténnek ezek a dolgok. Én általában azt érzem már, hogy egyáltalán nincs veszíteni valóm. Egyszerűen nem érdekelnek már ezek a dolgok, és sajnálom is, hogy néhány éve a blogom ennyire elment egy felszínesebb irányba. Emlékszem, alig volt pénzem, de ha eventre hívtak meg, minden ételt lefotóztam, és egy héten át minden nap azokat posztoltam, otthon meg pirítgattam a száraz kenyeret a kenőmájashoz. Ezt most betudom annak, hogy húszéves voltam. Azóta levontam a konzekvenciákat. Annak viszont nagyon örülök, hogy az olvasóimmal annak köszönhetően, hogy a hullámvölgyekről is írtam, nagyon szoros kapcsolatom lett, és sokukkal napi szinten tartom a kapcsolatot.

Itthon is egyre nagyobb szerepet kapnak az influencerek. Hogy látod, meddig tud ez a dolog fejlődni? Hogy lehet ebből hosszútávú karriert építeni?

Őszintén szólva én azt látom, nagyon nagyra fújódott már fel ez a lufi. Bárki vehet követőt, sőt, ha elég csinos vagy, lesz is egy csomó követőd, nagyon telített a hazai piac. Viszont úgy érzem, valódi tartalom egyre kevesebb akad. Engem néhány éve nagyon berántott a történet, csak Instagram-képekben tudtam gondolkodni, elkapott a gépszíj, és maximáliusan ettől függtem, hiszen ez olyan, ha teszel bele energiát, lesz belőle pénzed, ha nem, akkor nem. Ezt azoknak ajánlom, akik szívósak és kemények. Nagyon nehéz a követőid szemében hiteles maradni, ha minden második posztod szponzorált tartalom - de ha nem az, akkor a nagyobb cégek nem akarnak majd veled együtt dolgozni, mert itt is a tömegvonzás törvénye érvényesül. Minél többen dolgoznak veled együtt, annál értékesebbnek tűnsz majd. Részemről úgy érzem, tizenkét év blogolás meg minden egyebek után ideje átadnom a helyet a következő generációnak, és arra figyelni, amit szeretek - fashion editorialokat szerkeszteni, írni, meg nevelgetni az Y Konszeptet.

Mit jelent számodra az, hogy Budapesten élsz? 

Én azt gondolom, hogy egy amerikai állampolgársággal a zsebemben én vagyok ékes példája annak, hogy ez a város igenis élhető és szerethető. Hét éve költöztem fel egy hátizsákkal meg egy bőrönddel, csillogó szemekkel pakoltam ki a békásmegyeri albérletemben, tökre nem érdekelt, hol vagyok, csak az, hogy itt. Egyből beleszerettem a Lánchídba és az Andrássy fényeibe, és mindig bőgök, amikor leszáll velem a repülő. Több helyen is otthon vagyok a nagyvilágban, de haza ide jövök.

Mi a három kedvenc helyed Budapesten, és miért?

Az egyik a Liszt Ferenc téri reptéri terminál, de tényleg, viccen kívül. A másik pedig a Nyugati pályaudvar - az első helyre apától, a másodikra anyától érkezem ide haza. Imádom egyébként a pályaudvar építészetét, szerintem az egyik leggyönyörűbb épület a világon. A harmadik pedig kétségtelenül Budapest éjszakai látképe, a kivilágított utakkal és a fényekkel. Mindig hazahúz, mint éjjeli lepkét a lámpavilág.

Itt olvashatod el Eszter-Virág élménybeszámolóját a debütálásról, ha pedig kíváncsi vagy, hogy milyen volt a pénteki buli a wonderLABben, görgesd végig a képeket!

1a000f2f-d734-49d0-b372-9f1b38391dcc.jpg

431e806b-7504-414d-80ba-d68da800aad0.jpg

5edff71c-d32d-4d70-956e-5b46fad4181a.jpg

5d2aa261-166e-42a5-b916-39fa7feba3ed.jpg

478bd0fc-261f-48bc-be19-db9fa6d9f457.jpg

6dd33b4e-9910-409b-860a-994a850a1267_1.jpg

img_2729.jpg

1169f149-b692-4f4c-bb13-b94ce1277b40.jpg

3259d3bc-2ac7-4f22-9053-022f8168e148.jpg

cb6f02c6-47c9-4c67-95c2-0ae9e2191b55.jpg

bae4c4a8-9c9b-4ef4-b7bb-623d31fad165.jpg

df2607bc-43c5-464a-b58b-0aa1b98aade4.jpg

 

 

 

 

süti beállítások módosítása