Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy város a benne élőkben mutatkozik meg igazán

Absolut Budapest

Absolut Vodka Sour by Marosvölgyi Norbert

2016. április 06. - absolut_hu

A vodka sour nevéből adódóan a nagy múltú sour család egyik tagja. A sourök közé tartozik egyébként a margarita és a sidecar is. Közös jellemzőjük a citrusos jegyekben gazdag kissé fanyar, kesernyés íz. 

Saját szavaival:

Éppen nagy rohanásban voltam, amikor megkérdeztem a menyasszonyomat, hogy milyen koktélokat készítsek. Ő egyből a vodka sourt mondta, így az egyik Absolut Drinknek az Absolut Vodka Sourt választottam.

vodkasour_image_logozott.png

Készítsd el az Absolut Vodka Sourt!

Hozzávalók:

40 ml Absolut Blue

20 ml citromlé

15 ml cukorszirup

2 öntés Angostura

2 fürjtojásfehérje

jégkocka

narancshéj

 

Elkészítése:

Az Absolutot, a citromlevet, a cukorszirupot és az Angosturát öntsd egy shakerbe. Törj fel egy tojást, és a fehérjét add hozzá a többi összetevőhöz. Rakj hozzá pár darab jégkockát, majd rázd össze. Végül keress egy szép talpas poharat, töltsd bele a kész italt, és díszítsd.

 

 

süti beállítások módosítása