Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy város a benne élőkben mutatkozik meg igazán

Absolut Budapest

MADE BY - Weiler Péter

2016. január 28. - absolut_hu

A szombati DJ IN BP kiállítás és party előtt megkértük Weiler Pétert, hogy mutassa meg nekünk hat kedvenc munkáját a korábbiak közül, és meséljen kicsit róluk. 

hantai_o3.jpg

Hantai csók

Az egyik legkiemelkedőbb, 2008-ban elhunyt magyar kortárs művész Hantai Simon kiállításán láttam egy párt csókolózni. Mindig is szerettem, ha a kiállításokon nem meghitt csendben szemlélik az emberek a képeket, hanem beköltözik a galériákba a művekkel együtt az élet is. Miért ne lehetne egy kiállítóteremben csókolózni, vagy a művész életét bemutató videó szobában szexelni? Ilyet még mondjuk nem láttam, de ez nem azt jelenti, hogy ne történhetne meg. A művészet mindenkié, a kiállító tér pedig az életé, és szerintem a képek sem bánják, ha történik előttük valami izgalmas! 
Nézd meg a többi képet is!

hantai_simon_zsuzsa.JPG

 

Ezt a képet Hantai Simon özvegyének küldtem ajándékba, és nagyon megtisztelő volt, hogy Bíró Zsuzsa egy fotón örökítette meg magát vele. 

kektrabant.jpg

Munka után

Mi minden történik, míg mi dolgozunk... például megbüntetnek, mert lejárt a parkolásunk. 
Persze a bosszantó jelenet ellenére mosolyt csal az arcunkra, hogy ez egy kék Trabanttal történik meg, ami a gyerekkorunk, az utánozhatatlan kék szín és forma mára már üde jelenség a magyar utcákon. Trabant volt az első kocsim, akkor nem mondom, hogy rajongtam érte, de mára már megszépült az emlék, és mindig megcsodálom ezt a bumfordian bájos retro formát.

lelle_hajo_art_o1.jpg

Lelle

Lellén nőttem fel, vagyis Pécsett, de nyaranta mégis Lellén. Az a hely, ahova csak pozitív élmények kötnek, egy komplett világ, amiben minden emlékre, minden helyszínre csodálattal tekintek vissza. A gyerekkor könnyed mámora, és a Balaton nyugalma nekem Lelle. Ez a kép a kikötőt ábrázolja, ahol nem tudjuk ki jön, ki marad, netán ki utazik, egy biztos, hogy az ölelés fontos, és a két ember szereti egymást. Ja, és a nyúl, hát az a nyúl, amit nem tudunk ki adott kinek, mégis ő a kompozíció főszereplője...(mosolyog)

megallazido_go_120x80.jpg

Megáll az idő

A Megáll az idő kedvenc magyar filmem, de talán kedvenc filmem úgy egyáltalán... Százszor láttam, kívülről tudom minden mondatát. Az elvágyódás, maradás vagy mégis menés jelenete játszódik a Balaton mellett, az utolsó és első fürdés a Balatonban. Kicsit átértelmeztem a szereplőket, és némileg a jelenet is más, de az otthon, amihez a kulcs mindig a nyakunkban lóg, benne van. 

ping_pong_fin1.jpg

Melankólia

Ha valamit az ember úgy szeret, mint én a Balatont, akkor ez a szeretet sok öröm forrása, de mégis átszövi a melankólia. Hiszen a nyár után jön a tél, és ha vége a nyárnak, vége egy megismételhetetlen időszaknak, ami már ugyanúgy nem jön vissza. Lesz új nyár és bizonyára a Balaton sem tűnik el, de elmúlik valami. Ez a jelenet a nyaralás utolsó napján egy utolsó ping-pong ütést ábrázol, egy visszaadott lecsapást vagy egy szervát, miközben a lány szeméből sugárzik az elmúlásba beletörődött melankólia. 
post_absolut-2.jpg
Absolut Weiler. 
Mi tagadás egy 80-as években kezembe került Playboy magazinban láttam először Andy Warhol Absolut Warhol reklámját. Igazán Warholos volt a kép, és az ön-marketing ilyen kitárulkozós magabiztos volta nem különben, még ha ezt Warhol nem is magának, hanem az Absolut Vodka felkérésére készítette. Nagy megtiszteltetés, hogy ilyen művészek (mert a lista még Warholon kívül elég hosszú) nyomdokaiban én is az Absolut Vodkával dolgozhatok, felkértek erre a feladatra, és megélhetem azt, hogy ez a világhírű márka mellett ott legyen a nevem. Köszönöm!!!
Aki szívesen megnézné a kiállítást szombaton a Secret Roomban, még kommentelhet belépőért az Absolut Facebook oldalán!

 

 

 

 

 

süti beállítások módosítása